Я- класний керівник

ОПИС ДОСВІДУ
класного керівника  11 класу Вишнівчицької ЗОШ І – ІІІ ступенів 
Сметанюка Івана Стапановича
Тема досвіду: «Формування національної свідомості, патріотичних почуттів учнів засобами національно-патріотичного виховання, через призму батьківського та учнівського колективу»

Ідея досвіду: виховати у майбутніх громадян України почуття обов'язку і поняття честі, уміння підкоритися товаришеві, бути ввічливим, суворим, добрим і стійким - залежно від у
мов життя, удосконалення особистості не тільки як головної продуктивної сили, а й як активного громадянина України, духовно багатої, морально благородної особи, на засадах батьківського та педагогічного виховання. На цьому зосереджуються зусилля всієї системи
виховання, формування особи нового типу суверенної держави
Мета досвіду: виховання молодої людини - патріота України, готового самовіддано розбудовувати її як суверенну, демократичну, правову і соціальну державу, виявляти національну гідність, знати і цивілізовано відстоювати свої громадянські права та виконувати обов'язки, успішно самореалізуватися в соціумі як громадянин,  носій української національної культури. Передача молодому поколінню соціального досвіду, багатства духовної культури народу, його національної ментальності, своєрідності світогляду і на цій основі формування особистісних рис громадянина України: національної свідомості, розвинутої духовності, моральної, художньо-естетичної, правової, трудової, фізичної, екологічної культури, розвиток індивідуальних здібностей, таланту.

Актуальність досвіду: у сучасному житті приділяється багато уваги національної самосвідомості учнів, згуртовується колектив за допомогою колективних справ, участі у заходах, зорієнтованих на патріотичне виховання, відродження культури, традицій.

Результативність: забезпечення сприятливими умовами для самореалізації особистості в Україні відповідно до її інтересів та можливостей; для розвитку професіоналізму, високої мотивації до праці як основи конкурентоспроможності особистості, позитивна динаміка зростання рівня патріотизму в країні, зростання соціальної і трудової активності населення, його внеску до розвитку основних сфер життя.
Свята і праведна твоя дорога.
І ти на ній чимало літ!
Ти справжній вчитель — це від Бога!
І ти не йдеш — летиш у світ!
Натхненна, справедлива, світла
Ти досягаєш висоти.
І ніби зірочка розквітла
Ведеш дітей в нові світи.
Хоч й нелегка твоя дорога,
Та серце вибрало таку.
Ти є учителем від Бога,
Хоч маєш долю нелегку,
Але живеш по правді в світі
І впевнено йдеш до мети.
Живи ж сто літ у мирі й світлі
І ніби зірочка світи!
Клятва педагога
В  ім’я дитини,
в ім’я майбутньої природи та культури,
в ім’я майбутнього людства
як  Вчитель та Вихователь:
•  Клянусь поважати особистість дитини, як він би був вже дорослою людиною;
• Клянусь відповідати за його фізичну та духовну недоторканність;
•   Клянусь розвивати його природжені здібності на благо його, на благо оточуючих його людей, на благо миру;
•  Клянусь не зламати, але укріпити волю дитини, захищати його там, де він слабий, направляти його туди де він сильний;
•   Клянусь відкрити йому шлях до пізнання миру, який він є;
•   Клянусь, що не залишу його в процесі пізнання без надії;
•  Клянусь, що покажу йому, як знайти щастя в малому, і буду спромагатися  вкласти в його душу прагнення до кращого.
Коли до мене прийшли діти 9 класу , які жили за законами Джунглів, я маю на увазі, «кожен сам по собі». Я розгледів в цьому проблему, над якою і почав одразу працювати. Познайомившись поближче з їхніми батьками, я зрозумів, що тут така ж сама ситуація. Шляхом впровадження інтерактивних технологій у виховання учнів, та  їх батьків, ми досягли певних успіхів на кінець 9 класу. Як результат: порозуміння в родині, взаємоповага, участь у всілякий шкільних конкурсах (за що були нагороджені грамотами), якщо брати до уваги, що клас складається в більшості з хлопців, які не танцюють, не співають, і мають свої принципи. Завдяки сердечній любові, дієвим методам виховання, сильне бажання перебороти поставлені проблеми – ми дружній клас, а головне, немає ворожнечі один до одного, ми одна родина, яка готова прийти на допомогу будь – кому. Для закріплення цих результатів, ми збагатили просте шкільне життя, та перейшли на іншу сходинку, сходинку національно – патріотичного виховання. Діти прониклися цією темою, тому зараз наш клас є учасником у всіх патріотичних святах. (фото)
Ми зростаємо та вдосконалюємось кожен день, є значні зміни у навчанні, у поведінці, у вихованні.  Вони вже як дорослі люди, які відповідають за свої вчинки, психологічні дослідження показують, що з кожним роком атмосфера в класі змінюється на краще.
Не буває майже днів, коли з дітьми не бачимось, бо має спільні інтереси, теми для розмов, вони багато чого мене навчають. І вихідні, і канікули проводимо разом: ходимо до лісу, граємо у футбол, організовуємо спортивні змагання, влаштовуємо свята один для одного.
Треба також зазначити, що учні не тільки ведуть активне шкільне життя, але й позакласний час вони відвідують секції та гуртки за інтересами. Вони не тільки мені учні, вони мої найкращі друзі, та улюблені діти.
За роки роботи в цьому класі полюбив дітей як своїх рідних, зблизився з батьками.
Я вважаю, що вчитель – це моя стежина в цьому житті. Тільки в цій роботі я бачу себе, і не уявляю як можна жити не бачачи ясних дитячих очей.

Немає коментарів:

Дописати коментар